حوله خشک کن یا حوله گرم کن چیست؟

خرید حوله خشک کن یا حوله گرم کن در دکورمکور

حوله خشک کن یا حوله گرم کن چیست؟

حوله خشک کن یکی از اجزای ضروری هر حمام است زیرا به حوله های مرطوب اجازه می دهد به گونه ای خشک شوند که نرم و ملایم باقی بمانند و بدون نیاز به شستشوی پرهزینه و غیر ضروری آماده شوند. حوله‌گرمکن تضمین می‌کند که حوله‌های شما برای زمانی که از حمام یا وان خارج می‌شوید، گرم و نرم هستند.

خوشبختانه، با دکور مکور شما می توانید از هر دوی این مزایا فقط با یک کلیک لذت ببرید!

اما این همه ماجرا نیست.

بسیاری از مدل هایی که می خواهید ببینید نیز می توانند به رادیاتور حمام وصل شوند و یا منبع گرمایی را که هر حمام یا دوش به آن نیاز دارد وصل شوند.

انواع حوله خشک کن یا حوله گرم کن
انواع حوله خشک کن یا حوله گرم کن

 

ویژگی ها و مزایای حوله خشک کن

  • حوله را تمیز نگه می دارد. کپک را از بین می برد تا شما را در استفاده از لباسشویی نجات دهد و به نوبه خود محافظ محیط زیست است.
  • رطوبت را کاهش می دهد یا سرما را از حمام تهویه مطبوع خارج می کند.
  • با تطبیق شیرهای آب و سایر وسایل گرمایی در حمام
  • تولید سفارشی برای مطابقت با نیازهای فردی شما و دیزاین حمام شما
  • چوب لباسی برای نرده حوله گرم

همچنین بخوانید:مدل های توالت فرنگی

حوله‌گرمکن‌هایی با اندازه‌های مختلف وجود دارد، از کوچک‌ترین (حتی 27 در 20 اینچ – 70 سانتی‌متر × 50 سانتی‌متر) تا حوله‌های بزرگ‌تر که ارتفاع آن‌ها حتی می‌تواند به 79 اینچ (2 متر) برسد. شما می توانید با توجه به دکوراسیون مورد نظر خود از مدل های مختلف حوله خشک کن برای خرید آن اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:  ترتیب سونا و جکوزی

حوله خشک کن چگونه کار می کند؟
حوله خشک کن به منبع نیروی گرمای وصل می شود و مایع موجود در ریل ها را گرم می کند و حوله ها را خشک می کند. ریل های هیدرونیک از مایع نیز استفاده می کنند. ریل ها توخالی هستند و واحد به سیستم گرمایش هیدرولیک در یک خانه متصل می شوند. آب گرم از طریق ریل ها پمپ می شوند و آنها را گرم می کند.

اقدامات ایمنی استفاده از حوله خشک کن و حوله گرم کن

اگر حوله خشک کن شما برقی باشد و با استفاده از برق کار کند.به عنوان مثال، اگر قفسه حوله‌ای با گرمایش الکتریکی دارای یک عنصر 100 وات باشد، تنها می‌تواند گرمای معادل 100 وات را از بین ببرد. نمی تواند به طور جادویی 200 وات گرما تولید کند! بنابراین نه، حوله های شما در حالت امن هستند و نمی توانند آتش بگیرند و نخواهند سوخت.

حتی یک حوله را می توان با خیال راحت همیشه روشن گذاشت، با این حال ممکن است لازم باشد در مورد اثرات زیست محیطی و هزینه آن فکر کنید و آن را خاموش نگه دارید. اگر هیچ کس در نیمه شب از حمام استفاده نمی کند، ممکن است روشن کردن آن بیهوده باشد.

ترکیب و عملکرد حوله خشک کن
حوله خشک کن ها را می توان از فلزات مختلفی مانند فولاد، فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته می شوند. در برخی از انواع از برنج یا مس استفاده می شود که در پایان می تواند در آبکاری کروم، فولاد صیقلی یا لاک داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  همه چیز درباره خطر برق گرفتگی وان جکوزی

خشک کن ها را می توان به صورت الکتریکی (کارتریج گرمایش یا کابل گرمایش) یا با گردش آب گرم (متصل به گرمایش مرکزی) گرم کرد. اغلب، ترکیبی از روش ها استفاده می شود. در خیلی از موارد، خشک کن در زمستان با آب گرم و در تابستان با برق گرم می شود. حوله خشک کن، با خروجی بالا، همچنین می تواند به عنوان رادیاتور در یک حمام کوچک عمل کند و گرمای حمام را تامین کند.

خشک کن ها در شکل های مختلف ظاهر می شوند، از جمله: انواع نردبانی، انواع چرخشی و غیره.

برای دیدن مدل های مختلف حوله خشک کن به فروشگاه دکور مکور سر بزنید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.