کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران

اگر به دنبال ارتقاء زیبایی آشپزخانه خود و افزودن یک تم کلاسیک جذاب به آشپزخانه خود هستید،کابینت آشپزخانه ممبران یکی از عالی ترین گزینه ها برای شماست. این کابینت ها سبک حرفه ای طراحی و  همچنین فضای کاربردی را ترکیب می‌کنند و طراحی شیک و فضای ذخیره سازی فراوانی را ارائه می‌دهند. برخلاف کابینت‌های چوبی سنتی، کابینت‌های ممبران از جنس PVC بر روی MDF خام CNC پرس می‌شود که برای سال‌ها با دوام باقی می‌مانند و به سادگی دچار فرسودگی نمی‌شوند. خطوط براق این کابینت‌ها به هر آشپزخانه‌ای ظاهری جذاب و کلاسیک با تم دهه 80 و90 میلادی را می‌دهد اما این نوع کابینت از نوع کلاسیک نیست و کاملا با کابینت های کلاسیک تفاوت دارد طراحی این کابینت ها به گونه ای است که، بدون اینکه خسته کننده باشد و یا اینکه بسیار شلوغ باشد جذابیت فراوانی را به آشپزخانه شما ارائه می‌دهد. کابینت های ممبران همچنین در مجموعه ای از رنگ ها وجود دارند، کابینت ممبران سفید صدفی یا کابینت ممبران استخوانی یکی از پرطرفدارترین رنگ های موجود است؛ تعداد زیادی رنگ و مدل برای کابینت ممبران وجود دارد تا  شما بتوانید بهترین گزینه مربوط را برای مطابقت با دکوراسیون داخلی فعلی خود پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا کابینت آشپزخانه ممبران بهترین انتخاب برای بازسازی آشپزخانه شما هستند، در ادامه مطلب با ما در دکومکور همراه باشید.

کابینت آشپزخانه ممبران چیست؟

کابینت ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران نوع بسیار زیبایی از کابینت آشپزخانه است که در هر سبک و سلیقه ای محبوب و جذاب است و در هر فرهنگی به این نوع از کابینت توجه شده است. این کابینت ها از ماده ای مقاوم در برابر فرسودگی و خوردگی به نام غشاء ساخته شده اند که یک PVC بر روی MDF خام CNC پرس می‌شود در مکان مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمیز کردن و نگهداری کابینت آشپزخانه ممبران بسیار آسان و ساده است و همچنین در برابر خط و خش بسیار مقاوم است و به سادگی از بین نمی‌رود؛ این کابینت ها با دوام بسیار بالای خود سال های سال می‌توانند برای شما کار کنند بدون اینکه از آن ها خسته شوید و یا نیاز به پرداخت هزینه برای تعمیر آن ها باشید.

بیشتر بخوانید:  چگونه روشویی را تمیز کنیم؟

کابینت آشپزخانه ممبران چه تفاوتی با کابینت های سنتی دارد؟

کابینت های آشپزخانه ممبران با ساختاری بی نظیر و بدون درز ساخته شده اند که سطحی مقاوم در  برابر مواد خورنده و فرسایشی و ورود آب به داخل کابینت ایجاد می‌کند. کابینت ها همچنین کابینت‌های آشپزخانه ممبران مجهز به درب‌ها و کشویی‌های با باز و بسته شدن نرم و راحت، و همچنین قفسه‌ها و کشوهای قابل تنظیم هستند تا سازماندهی وسایل شما را راحت تر کند. روکش کابینت های ممبران از نوع انعطاف پذیر است.

کابینت ممبرانمزایای کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران مزایای بسیار زیادی دارد مهم ترین مزایای این کابینت شامل رنگ های بسیار جذاب و با مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و نفوذ آب است. کابینت های آشپزخانه ممبران بسیار محکم و بادوام هستند و همچنین تمیز کردن آنها بسیار راحت و آسان است. سطح صاف کابینت ها در برابر لکه و خراش بسیار مقاوم است و برای خانواده های پرمشغله و با تعداد زیاد بچه بسیار عالی مناسب است. علاوه بر این، کابینت های آشپزخانه ممبران در رنگ ها و سبک ها و مدل های جذاب و متنوعی عرضه می‌شوند که هرکدام جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد و از لحاظ زیبایی و کیفیت شمارا شگفت زده می‌کند، بنابراین به راحتی می‌توانید کابینت های مناسب برای خانه خود و با سلیقه خود را پیدا کنید.

کابینت ممبران

نحوه نگهداری از کابینت آشپزخانه ممبران

برای مراقبت از کابینت آشپزخانه ممبران، مهم است که هر روز آنها را با یک پارچه مرطوب پاک کنید این کار برای براق تر نشان دادن چوب های کابینت کاربرد دارد برای افزایش براقیت کابینت ها می‌توانید از براق کننده های چوب استفاده کنید. همچنین در صورت وجود لکه های سخت باید از صابون ملایم و بدون مواد اسیدی یا قلیایی زیاد استفاده کنید. یک بار در هفته، باید از یک پاک کننده ملایم برای تمیز کردن کابینت ها استفاده کنید تا کابینت ها به بهترین شکل ظاهر شوند و ظاهری براق و جذاب داشته باشند، نگهداری مناسب کابینت های ممبران می‌تواند به جلوگیری از انتشار میکروب ها و باکتری ها و همچنین افزایش عمر کابینت ممبران کمک کند.

  1. درهای کابینت را تا حد امکان بسته نگه دارید تا از ورود گرد و غبار و کثیفی به داخل کابینت جلوگیری شود.
  2. از یک پارچه نرم و خشک برای پاک کردن قسمت بیرونی درها و کشوهای کابینت به صورت هفتگی استفاده کنید.
  3. در صورت مشاهده هرگونه ریزش مواد یا لکه روی سطح غشاء، فوراً آنها را با مواد شوینده ملایم و آب تمیز کنید.
  4. از قرار دادن اقلام داغ یا مرطوب به طور مستقیم بر روی سطح چوب برای جلوگیری از آسیب خودداری کنید.
بیشتر بخوانید:  روشویی چه مدلی خوبه؟

برای اطمینان از نتایج مطلوب، هر گونه تعمیر یا نگهداری را توسط یک متخصص انجام دهید.

نتیجه

کابینت های آشپزخانه ممبران راهی عالی برای زیبایی آشپزخانه شما هستند. ممبران انواع گزینه هایی دارد که می‌تواند با هر بودجه ای و هر سلیقه ای متناسب باشد و شما برای خرید این کابینت با انواعی از گزینه ها رو به رو هستید و با هر سلیقه ای داشته باشید می‌توانید کابینت ممبران متناسب با سلیقه خود را پیدا کنید. این کابینت‌ها نه تنها راه‌حلی شیک برای نیازهای چینش وسایل آشپزخانه برای شما ارائه می‌کنند و این نیاز شما را بر طرف می‌کنند، بلکه بسیار بادوام هستند و نگهداری از آنها آسان است. کابینت های آشپزخانه ممبران سبک ها و مدل های متنوعی دارد که همگی از کیفیت بالایی برخورداند و هرکسی متناسب با سلیقه خودش می‌تواند بهترین گزینه کابینت ممبران را برای خود پیدا و انتخاب کند؛ این کابینت ها در عین زیبایی و دوام بسیار بالا فضای ذخیره سازی برای چینش وسایل آشپزخانه را در اختیار شما قرار می‌دهند و از جنبه (زیبایی و ذخیره سازی) نیاز شما را برطرف می‌کنند و به فضای آشپزخانه شما ظاهری کلاسیک و جذاب می‌دهند. کابینت آشپزخانه ممبران بهترین انتخاب برای کسانی است که دوست دارند خاص و در سبک کلاسیک فعالیت کنند باشند.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.