روشویی کابینتی از کجا بخرم؟

روشویی کابینتی از کجا بخرم؟

روشویی کابینتی عنصر اصلی هر سرویس بهداشتی است. این روشویی فقط یک وسیله لوکس نیست بلکه علاوه بر ایجاد زیبایی زیاد عملکرد بهتری نسبت به بقیه روشویی های موجود در بازار دارد. ناگفته نماند، این مدل از روشویی ها با داشتن کشو های متعدد می‌تواند به عنوان محلی برای قرار دادن وسایل بهداشتی به کار برده شود. روشویی کابینتی مناسب می‌تواند فضای مناسب و کافی را برای قرار دادن وسایل بهداشتی و آرایشی و ضروری را فراهم کند و به دکور سرویس بهداشتی شما چهره ای شکیل و زیبا بدهد. اما در  انتخاب روشویی کابینتی به دنبال چه چیزی باشید؟ چگونه اندازه و سبک مناسب فضای خود را انتخاب کنید؟ در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد انتخاب بهترین روشویی کابینتی برای خانه خود و همچنین بهترین مکان ها برای خرید روشویی کابینتی که بیشترین تنوع را دارند، بررسی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

روشویی کابینتی چیست؟

روشویی کابینتی یک نوع وسیله بهداشتی مستقل است که اغلب در سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. می‌توان از آن برای نگهداری حوله، لوازم بهداشتی و سایر لوازم ضروری استفاده کرد. روشویی کابینتی می‌تواند با داشتن ظاهر زیبا و استفاده از قطعات با کیفیت و لوکس جنبه تزئینی و دکوری نیز داشته باشد؛ می‌توانید از ترکیب رنگ سفید برای سنگ روشویی و رنگ طلایی برای شیر آلات آن استفاده کنید تا چهره ای جذاب و لوکس را به روشویی کابینتی خود بدهید.

انواع کمد روشویی‎‎

امروزه انواع مختلفی از روشویی کابینتی در سایت دکومکور موجود است. بسته به نیاز و بودجه خود، می‌توانید انواع مختلفی از سبک ها و مدل های متنوع آن را انتخاب کنید. در اینجا مروری سریع بر برخی از محبوب ترین انواع روشویی کابینتی آورده شده است:

  • روشویی کابینتی استوک: اینها مقرون به صرفه هستند و به طور گسترده در اکثر فروشگاه های لوازم خانگی در دسترس هستند. کابینت های استوک در اندازه ها و طرح های استاندارد عرضه می‌شوند، بنابراین شما از نظر سبک و سفارشی سازی آن محدود خواهید بود.
  • روشویی کابینتی سفارشی: همانطور که از نام آن پیداست، کابینت های روشویی سفارشی با توجه به مشخصات و طرح خاص شما ساخته می‌شوند. این بدان معنی است که شما کنترل بیشتری بر طراحی، اندازه و ویژگی های کابینت خود خواهید داشت. با این حال، کابینت های سفارشی می‌توانند بسیار گران قیمت باشند.
  • کابینت های روشویی نیمه سفارشی: کابینت های روشویی نیمه سفارشی محصولی بین کابینت های استوک و سفارشی ارائه می‌دهند. آنها معمولا به سفارش شما ساخته می‌شوند، اما در اندازه های استاندارد هستند، بنابراین شما هنوز هم در طراحی و ایجاد حالت اختصاصی آن قدرت انتخاب و نظر را خواهید داشت. با این حال، کابینت های نیمه سفارشی گران تر از کابینت های استوک هستند اما قیمت کمتری نسبت به کابینت های سفارشی دارند.
    سینک روشویی: سینک های روشویی در مواد مختلفی از جمله سرامیک، چینی، سنگ، شیشه و فلز ساخته می‌شوند. همچنین می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و رنگ‌ها برای مطابقت با دکوراسیون موجود سرویس بهداشتی خود آن ها را انتخاب کنید. حتی برخی از سینک ها برای راحتی بیشتر دارای فضای ذخیره سازی داخلی هستند؛ این مورد برای قرار دادن لوازم بهداشتی ضروری بسیار مهم است و کاربرد فراوانی دارد.
    آینه روشویی: آینه روشویی برای هر سرویس بهداشتی ضروری است.
بیشتر بخوانید:  ایده های اتاق دوش: 11 طراحی زیبا برای به روز رسانی، بازسازی و فضاهای جدید حمام و دستشویی

نحوه انتخاب کمد روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی

هنگام انتخاب کمد روشویی برای سرویس بهداشتی، چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. ابتدا اندازه سرویس بهداشتی خود را در نظر بگیرید. اگر سرویس بهداشتی کوچکی دارید، بهتر است یک روشویی کابینتی جمع و جور انتخاب کنید که فضای زیادی را اشغال نکند. اگر سرویس بهداشتی بزرگی دارید، می‌توانید از روشویی کابینتی بزرگتر استفاده کنید.

بعد، به سبک سرویس بهداشتی خود فکر کنید. اگر یک سرویس بهداشتی به سبک سنتی دارید، بهتر است یک روشویی کابینتی انتخاب کنید که دارای خطوط کلاسیک و قالب ریزی دقیق باشد. اگر سرویس بهداشتی مدرن تری دارید، می‌توانید کمد روشویی ساده تری با خطوط تمیز و جزییات کم انتخاب کنید.
در نهایت به این فکر کنید که چه نوع سینکی را در روشویی کابینتی خود می‌خواهید. شما می‌توانید از بین سینک های موجود، سینک گود یا سینک زیر سوار ( سینک هایی که در آشپز خانه استفاده می‌شود) را انتخاب کنید. هر نوع سینک مزایا و معایب خاص خود را دارد، بنابراین قبل از تصمیم گیری حتما تحقیق کنید یا از کارشناسان فروش روشویی های کابینتی پرس و جو کنید.

مشاهده انواع روشویی کابینتی در فروشگاه دکومکور 

مراقبت و نگهداری روشویی کابینتی

روشویی کابینتی شما بخش مهمی از سرویس بهداشتی شما است و باید به آن حتما دقت شود زیرا بخش بسیار بزرگی از زیبایی سرویس بهداشتی شما را شکل خواهد داد در اینجا چند نکته در مورد نحوه مراقبت و نگهداری از روشویی کابینتی برای شما آورده شده است تا بتوانید به بهترین نحو از روشویی کابینتی خود استفاده و نگه داری کنید:

  • به صورت هفتگی روشویی کابینتی خود را با یک پارچه نرم و مرطوب پاک کنید. این کار به منظور جلوگیری از تجمع گرد و غبار و آلودگی های مضر روی سطح کمک می‌کند
  • در صورت مشاهده هرگونه لکه ناشی از آلودگی یا لکه آب، فوراً آنها را با محلول آب و صابون ملایم تمیز کنید.
  • هرگز از مواد شیمیایی خورنده یا پاک کننده های ساینده روی روشویی کابینتی خود استفاده نکنید زیرا ممکن است به روکش آن آسیب برساند.
  • برای اینکه روشویی کابینتی خود به بهترین شکل ظاهر شود و همیشه براق باشد، گهگاه آن را با پولیش مبلمان یا موم زنبور عسل پولیش یا جلا دهید.
بیشتر بخوانید:  حوله خشک کن یا حوله گرم کن چیست؟

Toilet with cabinet MARCO 100

بورس روشویی کابینتی کجاست؟

برای خرید روشویی های کابینتی مکان های زیادی وجود دارد که هرکدام مدل های متنوعی را عرضه می‌کنند به طور مثال برای خرید می‌توانید به مراکز زیر مراجعه کنید:

  1. خیابان بنی هاشم: یک بازار بزرگ در منطقه ۴ تهران با تنوع بسیار بالا که هر مدلی را که بخواهید پیدا می‌کنید.
  2. خیابان سعدی: شاید قدیمی ترین بازار روشویی کابینتی در تهران باشد.
  3. خیابان شیراز: بازاری لوکس و لاکچری که روشویی های کابینتی برای تمام سلایق خاص در آن پیدا می‌شود.
  4. خیابان آیت الله کاشانی: یک محل بسیار مناسب برای خرید روشویی کابینتی که در غرب تهران واقع شده است.
  5. خیابان زمزم: محلی آینده دار که دارای روشویی های کابینتی مناسبی دارد. علاوه بر آن در آینده شاهد توسعه و پیشرفت این بازار خواهیم بود.
  6. چهارراه گلوبند: بازار ۱۵ خرداد یکی از شلوغ ترین بازار های روشویی کابینتی است.

از دیگر مراکز خرید روشویی کابینتی می‌توان به :(خیابان شهید غیوری و خیابان فردوسی اشاره کرد.)

فروشگاه دکومکور واقع در بزرگراه رسالت،خیابان بنی هاشم،پاساژ لاله، طبقه زیرین است که شما می توانید علاوه بر خرید حضوری، به صورت آنلاین انواع روشویی کابینتی، روشویی سنگی و … را با تنوع زیاد مشاهده، مقایسه و اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

سخن پایانی

داشتن یک روشویی کابینتی جزء ضروری هر سرویس بهداشتی است. نه تنها ظاهری شیک و منظم برای شما فراهم می‌کند، بلکه فضای قرارگیری برای وسایل اضافی اعم از لوازم بهداشتی و برای همه لوازم آرایشی شما نیز فراهم می‌کند. با انتخاب مناسب روشویی کابینتی، می‌توانید هم راحتی و هم زیبایی و دکوراسیون مناسب را در یک بسته به دست آورید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا در مورد عناصری که هنگام انتخاب کمد روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی خود باید در نظر بگیرید، و نحوه انتخاب مدل آن را به سادگی انجام دهید. در صورتی که هنوز شک دارید که روشویی کابینتی از کجا بخرید می توانید با کارشناسان فروش دکومکور ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید:  حوله خشک کن فولادی بهتر است یا آلومینیومی؟

کارشناس فروش
تجهیزات سرویس بهداشتی
۰۹۳۵۴۰۷۸۲۵۵
خانم مهندس خوانساری

کارشناس فروش
تجهیزات سرویس بهداشتی
۰۹۳۵۳۱۴۷۲۳۷
خانم مهندس موسوی

منابع:

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.