با مزایای روشویی کابینتی آشنا شوید!

روشویی یکی از لوازم ساختمانی است که در دکوراسیون خارجی و داخلی بسیار موثر است. سرویس بهداشتی جزء لاینفک حمام ها در تمامی ساختمان ها هستند و تقریباً کاربرد یکسانی دارند و تفاوت ظاهری کمی دارند. روشویی ها در سرویس بهداشتی نصب می شوند و انواع مختلفی دارند. یکی از روشویی ها نوع کابینتی آن است.

در ابتدا این نوع روشویی ها عمدتاً برای مراکز درمانی و هتل ها مورد استفاده قرار می گرفتند، اما به تدریج رواج یافتند و با طراحی زیبا وارد سرویس های بهداشتی شدند. هر نوع روشویی مانند هر مصالح ساختمانی دیگری دارای مزایا و معایب بسیاری است که در دکومکور به تفصیل به بررسی آنها می پردازیم.

روشویی کابینتی چیست؟

روشویی کابینتی نوعی سینک است که دارای کابینت می باشد. افراد پس از انتخاب، نصب و آماده سازی می توانند از قسمت کابینت زیر سینک استفاده کنند. همچنین داخل کابینت مکان مناسبی برای نگهداری وسایل شخصی است. روشویی های کابینتی انتخابی عالی برای سرویس های مدرن هستند.

برای دریافت مشاروه خرید انواع روشویی کابینتی و روشویی سنگی با کارشناسان دکومکور تماس بگیرید.

مزایای روشویی کابینتی

مناسب برای سرویس های بزرگ و کوچک.

به نظر شما کابینت روشویی معجزه نیست؟! روشویی های چینی پایه دار قدیمی بعد از مدتی اطراف پایه روشویی پر از خاک بود و تمیز کردن کف حمام دردناک بود.

کابینت ها مکان مناسبی برای نگهداری وسایلی مانند حوله، دستمال، پودر لباسشویی و … هستند. لوله ها را زیر سینک پنهان می کند تا با چشم دیده نشود که در نهایت حمام را دو برابر تمیز و مرتب می کند.

بیشتر بخوانید:  یک حوله خشک کن خوب چه ویژگی هایی را باید داشته باشد؟

مزایای روشویی کابینتیاستفاده از ورق های پی وی سی برای کابینت

همه افراد به طور مرتب سرویس را تمیز می کنند تا کثیفی از بین برود. یکی از قسمت هایی که برای حفظ زیبایی اولیه باید تمیز شود، کابینت است. بنابراین اگر مواد کابینت ضد آب نباشد پس از مدتی در اثر تماس آب با بدنه کابینت پوسیده می شود.

برای تمیز کردن کابینت پی وی سی می توانید کابینت ها را با یک پارچه با مقدار کمی مواد شوینده تمیز کنید بدون اینکه به طرح و رنگ آن آسیبی وارد شود.

مزایای روشویی کابینتیفضای ذخیره سازی زیاد

یکی از مزیت های اصلی کابینت ها حجم زیاد فضای ذخیره سازی است. بر خلاف روشویی‌های سنتی، یک کاسه روشویی با کابینت‌ها یا کشوهای داخلی ترکیب می‌شود. این فضای ذخیره سازی اضافی را می توان برای سازماندهی و نگهداری لوازم آرایش، حوله، محصولات تمیز کننده و سایر لوازم ضروری حمام، کاهش بهم ریختگی و دسترسی آسان به وسایل روزمره استفاده کرد. البته میزان فضایی که در اختیار دارید به اندازه کابینت بستگی دارد.

مزایای روشویی کابینتیسازمان دهی

یک ویترین با طراحی خوب می تواند سازمان سرویس شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. با محفظه ها و کشوهای جداگانه، می توانید وسایل خود را به طور موثر سازماندهی و دسته بندی کنید. از ابزار آرایش و حالت دهنده مو گرفته تا مسواک و محصولات مراقبت از پوست، همه چیز جای خود را در روشویی دارد و می تواند یک محیط تمیز و مرتب سرویس را فراهم کند. با گشت و گذار در کشوهای نامرتب یا پیشخوان های به هم ریخته خداحافظی کنید!

بیشتر بخوانید:  بازسازی و نوسازی ساختمان

سبک شخصی و زیبایی شناسی

کابینت های روشویی دارای سبک ها، تزئینات و لوازم جانبی مختلفی هستند، بنابراین به راحتی می توانید یکی را پیدا کنید که مطابق با سلیقه شخصی شما باشد و طراحی کلی سرویس شما را تکمیل کند. چه ظاهری شیک و مدرن با خطوط مینیمال را ترجیح دهید و چه سبک کلاسیک و تزئینی، کابینت متناسب با نیاز شما در دکومکور وجود دارد. طراحی روشویی می تواند به عنوان یک نقطه کانونی عمل کند و شخصیت و استایل را به فضا بیافزاید. برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان دکومکور تماس بگیرید.

افزایش عملکرد

جدا از فضای ذخیره سازی، روشویی کابینتی عملکرد بیشتری نسبت به زیبایی دارد. پیشخوان فضای کافی را برای لوازم ضروری حمام مانند جا صابونی، جای مسواک و وسایل تزئینی فراهم می کند. علاوه بر این، پیشخوان به عنوان یک سطح مناسب برای کارهایی مانند تمیز کردن، استفاده از آرایش یا قرار دادن وسایل روزمره عمل می کند.

مزایای روشویی کابینتیگزینه های طراحی همه کاره

روشویی کابینت در پیکربندی های مختلفی موجود است و به شما این امکان را می دهد که بهترین گزینه را انتخاب کنید که با نیازهای شما و فضای موجود در سرویس شما مطابقت دارد. علاوه بر این، برخی از روشویی‌های کابینت ویژگی‌های نوآورانه‌ای مانند لوازم الکترونیکی داخلی، نورپردازی یکپارچه یا حتی ادغام فناوری‌های هوشمند را ارائه می‌کنند که عملکرد آنها را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: معایب روشویی سنگی که باید بدانید!

مزایای روشویی کابینت پی وی سی

همانطور که می دانید هنگام شستن دست ها احتمال پاشیدن آب روی روپوش و خیس شدن آن وجود دارد، بنابراین کابینت پی وی سی بهترین گزینه برای خرید سرویس بهداشتی است. .

بیشتر بخوانید:  ارتفاع روشویی از کف- راهنمای اندازه گیری برای نصب روشویی

به همین دلیل است که ما بر مقاومت در برابر آب روشویی تاکید می کنیم. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، روشویی های نسل قدیم زیبا نبودند.

  • آنها تا حدودی در برابر حرارت مقاوم هستند.
  • ورق پی وی سی ضد آب و ضد پوسیدگی است.
  • وزن آن کمتر از چوب و ام دی اف است.
  • کابینت های پی وی سی به راحتی نصب می شوند.
  • نظافت و نگهداری پی وی سی راحت تر از چوب است.
  • کابینت های روشویی پی وی سی در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.