مدل های مختلف روشویی سنگی کابینتی

روشویی سنگی کابینتی ترکیبی از روشویی سنگی و کابینت های چوبی است که زیبایی خاصی به سرویس بهداشتی شما می بخشد. یکی از محیط هایی که هر روز با آن مواجه می شویم حمام است و یکی از مهم ترین اجزای سرویس بهداشتی روشویی ها هستند. همانطور که از نام روشویی پیداست برای شستن دست ها و صورت استفاده می شود.
روشویی سنگی کابینتی در انواع مختلفی از سبک ها، مدل ها و مواد موجود است که از زمان های قدیم به شکل های خاصی ساخته شده است. نسل جدید روشویی از تنوع بالایی برخوردار است که یکی از این مدل ها روشویی سنگی کابینتی است که به نوع دیواری و نوع پایه دار تقسیم می شود. در حال حاضر مدل روشویی سنگی کابینتی در بین مردم بسیار محبوب است و در ایران طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند. استفاده از آینه های تزئینی در اشکال و اندازه های مختلف بسته به نوع و طرح کابینت ها و بسته به سلیقه مشتری انتخاب می شوند.

برای مشاهده انواع روشویی کابینتی در دکومکور کلیک کنید.

روشویی سنگی کابینتی

حمام و توالت به دلیل رطوبت زیاد، مکان های بسیار مناسبی برای رشد میکروب ها و باکتری ها هستند، بنابراین در خرید روشویی سنگی کابینتی باید جنس سنگ روشویی را نیز در نظر بگیرید. به متریال کابینت ها دقت کنید تا رطوبت به راحتی وارد آن ها نشود و آسیب نبیند. پس جنس سنگ روشویی باید آنتی باکتریال و کابینت روشویی باید کاملا ضد آب، بدون درز و بسیار محافظت شده باشد. در ضمن سنگ روشویی باید در برابر شوینده های اسیدی بسیار مقاوم باشد تا رنگ آن به مرور تیره نشود بنابراین بهترین سنگ برای این روشویی ها می تواند سنگ های طبیعی مانند مرمر، کورین، کوارتز و … باشد. انواع سنگ های روشویی در اشکال و رنگ های متنوعی هستند که ما بنا به سلیقه مشتری آن ها را عرضه و تولید می کنیم. علاوه بر این، مواد پی وی سی، بهترین متریال برای کابینت حمام است.

برای مشاهده انواع روشویی سنگی در دکومکور کلیک کنید.

قیمت روشویی سنگی کابینتی

قیمت روشویی سنگی کابینتی  مانند سایر محصولات به شرکت سازنده، کیفیت، نوع سنگ، نوع کابینت استفاده شده، پایه داشتن یا نداشتن این کابینت ها بستگی دارد که بسیار عالی است. البته قیمت نیز متاثر از تغییرات بازار و ارز است.

بیشتر بخوانید:  حلقه توالت فرنگی یا نشیمنگاه توالت فرنگی چیست و چگونه از آن استفاده می شود؟

انواع روشویی سنگی کابینتی

دکومکور تولیدکننده انواع روشویی سنگی کابینتی است که شما می توانید با  مطابق با سلیقه خود، سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان با تجربه ما با بهترین متریال و کیفیت بالا روشویی سنگی کابینتی شما را تولید کنند. در فایل زیر نمونه تولیدات دکومکور را مشاهده می کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

کاتالوگ روشویی سنگی کابینتی دکومکور

021-26323749

روشویی سنگی کابینتی

روشویی سنگی کابینتی

روشویی سنگی کابینتی

روشویی سنگی کابینتی

مزایای روشویی سنگی کابینتی

کابینت های خصوصی علاوه بر ایجاد فضایی مدرن و زیبا برای سرویس بهداشتی، حمام و …، مکان بسیار مناسبی را نیز برای نگهداری وسایل لوله کشی، لوازم حمام و چیزهایی که دوست نداریم در مکان های عمومی باشند، فراهم می کند. به علاوه کابینت ها مقاومت بسیار بالایی برای جلوگیری از رطوبت، میکروب، گرد و غبار و … دارند و فضای سرویس بهداشتی بسیار زیبا، شیک و مدرنی را ایجاد می کنند. کابینت ها علاوه بر زیبایی کارکردهای زیادی نیز دارند، به عنوان مثال پکیج ها یا آبگرمکن هایی که ظاهر چندان جذابی ندارند را می پوشانند.

از دیگر مزایای روشویی سنگی کابینتی نصب آسان و راحت آن می باشد که بدون مشکل قابل نصب می باشد به علاوه کابینت ها می توانند محل بسیار مناسبی برای شمع و مجسمه های تزئینی مختلف و … باشند.

معایب روشویی سنگی کابینتی

روشویی های سنگی کابینتی در کنار مزایایی که دارند معایبی نیز دارند از جمله مقاومت نسبتا کم قفسه ها در برابر ضربه و اجسام نوک تیز و در صورتی که جنس کابینت و سنگ آن ضد آب نباشد، در مدت زمان بسیار کوتاهی رطوبت می گیرد. به داخل نفوذ کرده و کیفیت خود را از دست می دهند. روشویی سنگی با کابینت بدون پایه نمی تواند وزن زیادی را تحمل کند، زیرا فقط به دیوار چسبیده است.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در دکومکور تماس بگیرید.

021-26323749

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.