مرکز خرید و فروش وان و جکوزی در تهران

بهترین مارک وان جکوزی

وان و جکوزی از تجهیزات حمام آرامش بخشی هستند که امروزه اغلب افراد دوست دارند یکی از آن‌ها را به فضای داخلی منزل خود اضافه کنند. وان و جکوزی به فرد کمک کرده تا استرس و نگرانی‌های زندگی روزمره را دور کرده و از لحاظ روحی آرامش بیشتری پیدا کند. وان و جکوزی حوضچه‌های پر از آبی هستند که از لحاظ عملکرد با یکدیگر تفاوت دارند، وان برای شستن بدن استفاده شده و جکوزی به پمپ‌های خاصی مجهز شده است که آب را به سمت بدن پرتاب می‌کند. این کار باعث ماساژ بدن و افزایش تاثیر آب گرم می‌شود. در این مطلب با یکی از برترین مراکز خرید وان جکوزی در تهران آشنا خواهیم شد؛ تا انتها با ما همراه باشید.

یکی از برتری‌های جکوزی نسبت به وان این است که دمای آب را حفظ کرده و اجازه سرد شدن به آن را نمی‌دهد، در حالی که آب مورد استفاده برای استحمام در وان به مرور زمان کاهش دما پیدا می‌کند. اگر بخواهید چندین ساعت در وان خانه خود بنشینید، با سردی آب مواجه خواهید شد اما با نصب جکوزی این مشکل به وجود نخواهد آمد.

مرکز خرید وان و جکوزی در تهران

اگر به دنبال مرکز خرید و فروش وان و جکوزی در تهران هستید، مجموعه دکومکور را به شما پیشنهاد می‌دهیم. دکومکور فروشگاه اینترنتی فعال در تجهیزات ساختمانی است که امکان خرید حضوری و آنلاین را فراهم ساخته است. در دکومکور امکان خرید و انتخاب برندهای مورد نظرتان، با بهترین قیمت و کیفیت ممکن وجود دارد. یکی از مزیت‌های خرید وان و جکوزی از دکومکور، امکان مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه است.

بیشتر بخوانید:  کابینت آشپزخانه

در صورتی که قصد خرید داشته باشید، می‌توانید به صورت آنلاین با کارشناسان ما در مجموعه دکومکور ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید. امکان خرید انواع تجهیزات حمام، جکوزی، گاز رومیزی، گاز مبله، هود، فر، مایکروویو، سینک، شیرآلات بهداشتی، انواع توالت فرنگی زمینی و انواع روشویی سنگی و روشویی کابینتی در مجموعه دکومکور وجود دارد.

از جمله عوامل موثر در قیمت جکوزی می‌توان به آپشن گرمایشی، ابعاد، جنس، نوع شاسی، باتری و نوع جکوزی اشاره کرد. با وجود تنوع بالای این محصولات، حتما محصولی متناسب با بودجه و محیط مورد نظر خود در مجموعه دکومکور خواهید یافت. با مراجعه به وب سایت دکومکور می‌توانید انواع جکوزی و وان آب داغ را مشاهده کرده و گزینه مناسب را خریداری کنید.

هم چنین با مراجعه حضوری می توانید کیفیت محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و با اطمینان خرید خود را انجام دهید. کافیست به آدرس زیر مراجعه کنید.

دکومکور مرکز خرید وان جکوزی: بزرگراه رسالت،خیابان بنی هاشم،پاساژ لاله ، طبقه زیرین

تلفن های تماس : 02126323749 – 09127244044

برای مشاهده دیگر محصولات دکومکور مانند اتاق دوش کلیک کنید.

فواید استفاده از جکوزی و وان آب داغ

جکوزی فواید متعددی برای سلامتی بدن به همراه داشته و می‌تواند با دور کردن استرس، تاثیر مثبتی بر روحیه داشته باشد. جکوزی نوعی وان آب گرم است که بر روی آن جت‌هایی نصب شده تا دمای آب حفظ شود. پرتاب شدن آب توسط جکوزی باعث ماساژ عضلات و کاهش احساس خستگی می‌شود، در حالی که وان این قابلیت را نداشته و تنها برای شست و شو استفاده می‌شود. مزایای استفاده از جکوزی عبارتند از:

  • استرس و اضطراب را کاهش می‌دهد
بیشتر بخوانید:  تفاوت وان و جکوزی

ترکیب آب و ماساژ، آرامش زیادی را برای فرد به همراه خوهد داشت. ماندن در جکوزی به طور قابل توجهی استرس و خستگی روحی و جسمی را از شما دور می‌کند.

  • از پوست مراقبت کرده و لایه برداری می‌کند

حباب‌های آب تولید شده توسط جکوزی، به پوست کمک زیادی می‌کند. جکوزی با افزایش گردش خون، شادابی را به پوست هدیه داده و وضعیت کلی آن را بهبود می‌بخشد.

  • باعث آرامش عضلات و کاهش درد مفاصل می‌شود

جکوزی آب گرم به آرامش ماهیچه‌ها کمک زیادی می‌کند. اگر گهگاه دردی در مفاصل خود احساس می‌کنید، می‌توانید جکوزی و آب داغ را امتحان کنید. نشستن در جکوزی باعث ایجاد حس آرامش زیاد در عضلات شده و درد مفاصل را کمتر می‌کند. البته اگر دردهای شما همیشگی است، باید حتما به پزشک مراجعه کنید.

  • استفاده از جکوزی و وان آب داغ بر کیفیت خواب اثر می‌گذارد

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از جکوزی و وان آب داغ، بالا رفتن کیفیت خواب است. در جکوزی دمای بدن بالا رفته و پس از خروج، دما به مرور زمان کاهش می‌یابد. این تغییر دما می‌تواند بر کیفیت خواب تاثیری مثبت بگذارد.

  • جکوزی می‌تواند روش درمانی برای تسکین کمر درد باشد

یکی از علل اصلی کمر درد، سرمای زیاد است. شاید این روش را تجربه کرده باشید که با قرار دادن کیسه آب گرم بر روی کمر، درد آن کاهش پیدا می‌کند. جکوزی مشابه همین کار را انجام داده و با نشستن در آن، کمر درد کمتری احساس خواهید کرد. جکوزی با افزایش دمای داخلی بدن، باعث رقیق شدن رگ‌های خونی شده و در بهبود بافت آسیب دیده هم موثر است.

  • استفاده مرتب از جکوزی باعث کاهش وزن می‌شود
بیشتر بخوانید:  حلقه توالت فرنگی یا نشیمنگاه توالت فرنگی چیست و چگونه از آن استفاده می شود؟

مطالعات اخیر نشان داده‌اند که استفاده مداوم از جکوزی و وان آب داغ می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. البته تاثیر جکوزی در کاهش وزن زیاد نیست و باید در کنار آن ورزش انجام داده و از برنامه غذایی سالمی پیروی کنید.

برای اینکه از فواید جکوزی نهایت استفاده را ببرید، بهتر است خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام داده و جنسی با کیفیت انتخاب کنید. بهترین جنس برای جکوزی دو نوع چدن میناکاری شده چینی (چدن) و اکریلیک ترموفرم شده (اکریلیک) هستند که در اندازه‌های مختلف به بازاز عرضه می‌شوند. جکوزی می‌تواند انتخابی عالی برای منزل مسکونی، رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز تفریحی باشد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.