آیا وایتکس سینک گرانیتی را خراب میکند؟

سینک گرانیتی مدرن و امروزی یک چیز واقعی است که به آشپزخانه شما شخصیت و زیبایی می بخشد و حضور در آشپزخانه را لذت می بخشد. اما اگر می خواهید همیشه این زیبایی را داشته باشید و پس از مدتی رنگ های اصلی را مشاهده کنید، باید شستشوی سینک گرانیت و نظافت این محصول خاص را جدی بگیرید. تمیز کردن منظم سینک به شما کمک می کند لکه ها را قبل از اینکه برای همیشه روی سینک شما بنشینند پاک کنید و عمر سینک گرانیتی خود را افزایش دهید. مهم ترین نکته ای که در این قسمت باید به آن توجه کنید این است که پس از استفاده و شستن سینک، آن را با حوله یا دستمال های نرم خشک کنید و در نتیجه از ایجاد لکه آب روی سینک گرانیتی جلوگیری کنید.

تمیز کردن سینک گرانیتی با وایتکس

شاید شما هم از کسانی باشید که فکر می کنید بهترین راه برای تمیز کردن سینک گرانیتی سفید استفاده از وایتکس و رسوب زداهای شیمیایی است. اما مطمئن باشید که این موارد نه تنها ظاهر سینک شما را خراب می کند بلکه طول عمر سینک را نیز کاهش می دهد و آسیب جدی به آن وارد می کند. نکته قابل توجه در مورد اینکه بدانیم آیا وایتکس سینک گرانیتی را خراب می کند یا نه، این است که باید هنگام خرید از برند و فرایند تولید سینک اطمینان حاصل کنید. در برخی برندها مانند فونیکس شما می توانید از وایتکس استفاده کنید و هیچ مشکلی هم وجود ندارد اما برخی برندها شما اگر از وایتکس استفاده کنید سینک شما کدر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  با انواع توالت فرنگی و نحوه استفاده از آنها آشنا شوید

بهترین روش‌های تمیز کردن سینک گرانیتی

بهترین روش‌های تمیز کردن سینک گرانیتی

در واقع می توان گفت بهترین روش تمیز کردن سینک گرانیتی استفاده از سرکه و جوش شیرین است. برای انجام این کار، یک فنجان سرکه سفید و یک فنجان آب داغ را با هم ترکیب کنید و آن را روی طرف های مختلف سینک اسپری کنید. پس از پاشیدن آب و سرکه، 10 تا 15 دقیقه صبر کنید و سپس سینک را به خوبی بشویید. سرکه و آب داغ می توانند به راحتی لکه های رسوبات معدنی موجود در آب را از بین ببرند و به هیچ چیز در ساختار سینک آسیبی نرسانند. مخلوط سرکه و آب داغ یک مخلوط جادویی برای تمیز کردن سینک گرانیت سفید شما و درخشندگی آن است. علاوه بر سرکه، می توانید از جوش شیرین نیز برای پاک کردن لکه های مختلف از سینک گرانیتی خود استفاده کنید. جوش شیرین یکی از بهترین گزینه ها برای تمیز کردن سینک های گرانیتی سفید است و به سرعت شما را از لکه های سرسخت نجات می دهد.

برای دریافت مشاوره برای خرید سینک گرانیتی با کارشناسان دکومکور تماس بگیرید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.